Názov projektu: | Zhotoviť a zabaliť. Vzťah produktového, tvarového a grafického dizajnu | ![]() |
---|---|---|
Trvanie: | 01.09.2016 – 31.08.2017 | |
Finančné prostriedky: | 24.134,- EUR | |
Partneri: |
KRAKOWSKIE SZKOLY ARTYSTYCZNEul. Zamoyskiego 52, 30-523 Kraków (Poľsko)STŘEDNÍ ŠKOLA UMĚLECKOPRŮMYSLOVÁZáhradní 541, 562 01 Ústí nad Orlicí |
|
Cieľ projektu: |
Termín 1. turnusu - 08.01. 2017 - 21.01.2017Termín 2. turnusu - 12.03. 2017 - 25.03.2017Cieľom projektu je zlepšiť kvalitatívnu úroveň vyučovania a rozšíriť jeho obsahovú náplň o nové podnety. Prvá fáza projektu je zameraná na odevný dizajn - získanie nových inšpirácií, využitie nových módnych trendov, ich aktualizácia s ohľadom na použitý materiál, navrhnutie, aranžovanie a realizácia odevných doplnkov a šperkov podľa zadanej témy, ich zdokumentovanie a prezentácia na módnej show. Druhá fáza projektu je zameraná na študijný odbor propagačná grafika, kde budú študenti zhotovovať obaly na už vytvorené módne doplnky a šperky účastníkmi 1. stáže. Účastníci tejto mobility absolvujú vyučovací proces zameraný na obalovú techniku. Oboznámia sa s princípmi grafického dizajnu v závislosti od druhu užitého média /vzťah výtvarného, informačného, technologického pôsobenia na výraz realizovaného zámeru, plošné a priestorové vzťahy, typogafie, kresba, ornament, materiál, technológia/. |
|
Účastníci projektu 1.turnusu: | 1. Ducárová Slávka model 2. Franková Marianna model 3. Kopačková Ivana model 4. Pirchalová Lívia model |
5. Štalmachová Daniela model 6. Vabnová Adriána model Sprevádzajúca osoba: Ing. Mária Maťašová |
Účastníci projektu 2.turnusu: |
1. Fedorkovič Damián - Katalóg fotografií a Plagát 2. Mašša Peter - Katalóg fotografií a Plagát 3. Mydla Martin - Katalóg fotografií a Plagát 4. Kurilec Michal - Katalóg fotografií a Plagát |
5. Levická Timea - Katalóg fotografií a Plagát
6. Olejár Jakub - Katalóg fotografií a Plagát
7. Rusinová Daniela - Katalóg fotografií a Plagát Sprevádzajúca osoba: Mgr. Marianna Sopková Plagát |
Napísali o nás: |
|
|
Foto a video galérie: |
|